Selasa, 5 April 2011

Lama Menghilang..

Dah lama aku x 'mengepostkan' sesuatu dlm blog ni..
bukan bz tp xde idea...mungkin pasni bnyk pic yg aku upoad utk dikongsi...

hampir setahun aku menyepi dr berblog ni..hilang tanpa arah tujuan..pg td aku buka email tgk de mamat mana tah minta 'keredzaan' (ayat macam jps bagi komen kt aku je) untuk copy aku punya khazanah yg menimbun dlm blog ni..hihihihi..bagi aku ambik je sbb xde yg istimewa utk simpanan pribadi..semua yg aku post utk tatapan umum @ blh copy n paste je..jgn wat jahat dh ngn aku pny post..

aku kena aktif blk dlm bidang penulisan ni walaupun aku bkn penulis mcm A Samad Said yg berjela-jela janggutnya kerana memikiorkan benda nak tulis atau Hishamudin Rais yang bila aku baca je tulisan dia mesti nk terburai bulu hidung aku tergelak dgn tulisannya. Aku pun bukan mcm Pak Non @ Shahnon Ahmad yg mampu menerajang dunia politik Malaysia dgn karya SHIT yang diharamkan oleh gomen time tu.. Aku gak bukan macam Abu Hasan Morad yg penah novelnya di adaptasi ke filem Julia. Sekarang pun dia dh jd penerbit film yg berjaya.. Mungkin aku juga bukan seperti Ahadiat Akashah yg mengsetankan nove hingga Farid Kamil dpt job berlakon dlm film Lagenda Budak Setan..

Aku adalah aku, penulis pinggiran yang tak tau apa sebenarnya penulisan tp aku mungkin menjadi seperti JK Rowling yg menggegarkan dunia dengan fenomena Harry Potter...

Tapi yg pasti aku tetap aku......

Tiada ulasan:

ini aku dan untuk aku...
ada aku kesah pendapat korang...