Rabu, 12 Ogos 2009

Bodoh!!!



Gambar Sekadar Hiasan (anak saudara aku)

Aku malas nk post benda ni tapi aku rasa aku patut post jugak sikit tentang ni.
Kebodohan aku mempercayai wanita membuatkan aku terluka. Konon-konon 1st love la tapi haram sungguh pompuan ni.. Dah lama dia permainkan aku tapi aku diamkan ja sampai satu tahap aku dah tak mampu untuk bersabar lagi..

Aku di perbodohkan sehingga aku mengabaikan kehendak diri aku sendiri. Tapi dalam kebodohan tu aku masih mempunyai ciri-ciri kecerdikan bila aku mampu menguraikan semua ni..

Nak tengok perempuan tu?

Hati-hati dengan budak ni..
Seorang gadis ayu yang tak boleh dipercayai..
Aku dah post dulu pasal dia ni..

3 ulasan:

faisal berkata...

ala rilek ler...bunga bukan sekuntum..wakakaka...

niesaabas berkata...

uik..sabor yob...
mgkin ada hikmah tu...
pergi yg lama dtg yg baru..
msti lagi baik..;p

exOra berkata...

weh..ko ni..xbek la ckp cm 2..wlupn ko 2 kwn bek aku..aku ttp xske ko ckp org 2 cm 2...

ini aku dan untuk aku...
ada aku kesah pendapat korang...